Комплект гальмівних колодок, дискове гальмо TRW GDB818DTE
1 640 ₴
термін 2 дн.
|
||
1 515 ₴
термін 8 дн.
|
||
Доставка з-за кордону..
Поверненню не підлягає Під замовлення після 100% передоплати |
||
1 320 ₴
термін 14 дн.
|
||
Під замовлення після 100% передоплати |
- Виробник
- TRW (США)
- Каталоговий номер
- GDB818DTE
- Сторона встановлення
- Передні
- Обмеження виробника
- TRW
- Довжина [мм]
- 109.8
- Висота [мм]
- 59.6
- Товщина [мм]
- 19.2
- Датчик зносу
- не підготовлено для датчика зношування
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- з гвинтами гальмівних сателітів
- Гальмівна система
- Гальмівні колодки з низьким виробництвом пилу
також для перфорованих гальмівних дисків - Перевірочне значення
- E9 90R-02A1062/1261
- Додатковий артикул / Додаткова інформація
- з аксесуарами
- SVHC
- Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Mercedes: A124, A207, A238, C124, C207, C238, S124, W116, W126, W124
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні колодки
Аналоги "GDB818DTE TRW":
- Артикул:
- 025 215 7620/PD
- MEYLE
- Німеччина
Ширина (мм): 156.4
Висота [мм]: 65
Товщина [мм]: 20.3
Датчик зносу: підготовлено для датчика зношування колодок
Гальмівна система: ATE
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з притискною пластиною
Якість: PREMIUM
- Артикул:
- 0252157620
- MEYLE
- Німеччина
Ширина (мм): 156.4
Висота [мм]: 65
Товщина [мм]: 20.3
Датчик зносу: підготовлено для датчика зношування колодок
Гальмівна система: ATE
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з притискною пластиною
- Артикул:
- 025 209 4119
- MEYLE
- Німеччина
Ширина (мм): 108.2
Висота [мм]: 59.2
Товщина [мм]: 19
Датчик зносу: не підготовлено для датчика зношування
Гальмівна система: TRW
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з притискною пластиною
- Артикул:
- 1363600110
- JP GROUP
- Данія
Товщина [мм]: 19.3
Датчик зносу: без датчика зносу
Гальмівна система: Lucas/TRW
- Артикул:
- 1163601510
- JP GROUP
- Данія
Товщина [мм]: 20.7
Датчик зносу: вкл. датчик зносу
Гальмівна система: Teves
- Артикул:
- 16251
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Ширина (мм): 156.5
Висота [мм]: 64.9
Товщина [мм]: 20.5
Гальмівна система: ATE
Вага [кг]: 1.98
Датчик зносу: підготовлено для датчика зношування колодок
Необхідна кількість: 1
Довжина [мм]: 156.46
Перевірочне значення: ECE R90 Approved
Товщина 1 [мм]: 20.2
- Артикул:
- 0 986 495 245
- BOSCH
- Німеччина
Датчик зносу: без датчика зносу
Товщина [мм]: 19.6
Ширина (мм): 156.5
Висота [мм]: 64.9
Ширина 1 [мм]: 156.5
Товщина 1 [мм]: 19.6
WVA номер: 21576
Висота 1 [мм]: 64.9
Матеріал: Low-Metallic
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з поршневим затискачем
Перевірочне значення: ECE-R90
- Артикул:
- 0986469410
- BOSCH
- Німеччина
Датчик зносу: без датчика зносу
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з аксесуарами
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з притискною пластиною, з гвинтами, з інструкцією по збиранню
Товщина [мм]: 19.2
Ширина (мм): 109.9
Висота [мм]: 60
Гальмівна система: Lucas-Girling
Ширина 1 [мм]: 109.9
Товщина 1 [мм]: 19.2
WVA номер: 20941
Висота 1 [мм]: 60
Матеріал: Low-Metallic
Перевірочне значення: ECE-R90
- Артикул:
- 0986424218
- BOSCH
- Німеччина
Датчик зносу: без датчика зносу
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з притискною пластиною
Номери артикулів комплектуючих, що рекомендуються: 1987474309
Товщина [мм]: 19.6
Ширина (мм): 156.5
Висота [мм]: 64.8
Гальмівна система: ATE
Ширина 1 [мм]: 156.7
Товщина 1 [мм]: 19.6
WVA номер: 21576
Висота 1 [мм]: 64.9
Матеріал: Low-Metallic
Перевірочне значення: ECE-R90
- Артикул:
- 71339
- ASAM
- Румунія
Обмеження виробника: PERROT
Довжина [мм]: 164.8
Висота [мм]: 73
Товщина [мм]: 20
- Артикул:
- 71317
- ASAM
- Румунія
Обмеження виробника: ATE
Датчик зносу: підготовлено для датчика зношування колодок
Довжина [мм]: 156.5
Висота [мм]: 64.9
Товщина [мм]: 20.5
- Артикул:
- 215762051
- ZIMMERMANN
Гальмівна система: Ate - Teves
Ширина (мм): 156.3
Висота [мм]: 64.9
Товщина [мм]: 20.5
Датчик зносу: підготовлено для датчика зношування колодок
Перевірочне значення: ECE R90 APPROVED