Опора стійка амортизатора MAPCO 33020
1 675 ₴
термін 8 дн.
|
||
Доставка з-за кордону..
Поверненню не підлягає Під замовлення після 100% передоплати |
- Виробник
- MAPCO
- Каталоговий номер
- 33020
- Сторона встановлення
- Передні
- Замінюється тільки попарно
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- без кулькового підшипника
- Необхідна кількість
- 1
- Парні номери артикулів
- 33021
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Citroen: Jumper
- - Fiat: Ducato
- - Peugeot: Boxer
- Товарна група:
- - Підвіска і Рульове Опора амортизатора
Аналоги "33020 MAPCO":
- Артикул:
- 11-14 641 1002/S
- MEYLE
- Німеччина
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з кульковим підшипником
- Артикул:
- 12029
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Парні номери артикулів: 12028
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без кулькового підшипника
Вага [кг]: 1.6
Матеріал: гума/метал
- Артикул:
- 12028
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Парні номери артикулів: 12029
Довжина [мм]: 167
Ширина (мм): 151
Товщина [мм]: 76
Внутрішній діаметр: 14
Зовнішній діаметр [мм]: 79
Матеріал: метал
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без кулькового підшипника
Вага [кг]: 1.6
Необхідна кількість: 1
- Артикул:
- 12026
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Парні номери артикулів: 12027
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з кульковим підшипником
Вага [кг]: 0.831
Матеріал: гума/метал
- Артикул:
- KBLF41117
- SNR NTN
Ширина 1 [мм]: 149.5
Довжина [мм]: 166
Висота [мм]: 74
- Артикул:
- KB659.24
- SNR NTN
Вага [г]: 2828
- Артикул:
- KB659.20
- SNR NTN
Вага [г]: 1972
- Артикул:
- 0385195
- SASIC
Тип установки: Гумово-металева опора
Для оригінального номера: 503874
Парні номери артикулів: 0385185
- Артикул:
- 0385185
- SASIC
Тип установки: Гумово-металева опора
Для оригінального номера: 503872
Парні номери артикулів: 0385195
- Артикул:
- SM1921
- KYB
- Японія
Парні номери артикулів: SM1920
- Артикул:
- SM1920
- KYB
- Японія
Парні номери артикулів: SM1921
- Артикул:
- 27853
- IMPERGOM
Версія: 14 Q.
Вага [г]: 1614
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без кулькового підшипника