Кронштейн(тяга) стабілізатора FEBI BILSTEIN 30830
830 ₴
на складі
|
||
645 ₴
завтра
|
- Виробник
- FEBI BILSTEIN (Німеччина)
- Каталоговий номер
- 30830
- Сторона встановлення
- Задні
- Довжина [мм]
- 180
- Зовнішнє різьблення [мм]
- M10 x 1.5
M8 x 1.25 - Ширина зіву гайкового ключа
- 13
- DIN / ISO
- 985
- Стійка
- Сполучна штанга
- Поверхня
- оцинкований
- Вага [кг]
- 0.280
- Необхідна кількість
- 2
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Ford: Galaxy, Mondeo, S-Max
- - Volvo: S60, S80, V60, V70, XC60, XC70
- Товарна група:
- - Підвіска і Рульове Стійки та втулки стабілізатора
Аналоги "30830 FEBI BILSTEIN":
- Артикул:
- 716 060 0091/HD
- MEYLE
- Німеччина
Стійка: Сполучна штанга
Довжина [мм]: 179
Розмір різьби 1: M10x1.5
Розмір різьби 2: M8x1.25
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з аксесуарами, з місцем під ключ
Посилене обладнання:
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гумовим підшипником
- Артикул:
- VKDS 444001
- SKF
- Швеція
Парні номери артикулів: VKDS 444001
Довжина [мм]: 180
Розмір різьби 1: M10 x 1.5
- Артикул:
- 97-07049
- RTS
Вага [кг]: 0.27
Зовнішнє різьблення 2 [мм]: M10x1.25
Довжина [мм]: 118
Стійка: Сполучна штанга
Зовнішнє різьба 1 [мм]: M8x1.25
- Артикул:
- FDLS5699
- MOOG
Довжина [мм]: 179
Стійка: Сполучна штанга
Розмір різьби 1: M10X1.5
Розмір різьби 2: M8X1.25
Діаметр 1 [мм]:
Діаметр 2 (мм):
Діаметр 3 (мм):
Тип контейнера: Коробка
Довжина упаковки: 34.5
Ширина упаковки [см]: 8.5
Висота упаковки [см]: 6.5
- Артикул:
- TC2231
- Delphi
- США
Довжина [мм]: 195
Ширина (мм): 34
Висота [мм]: 58
Розмір різьби: M10x1.5
Стійка: Сполучна штанга
Тип різьблення: із зовнішнім різьбою
- Артикул:
- 26FR2210
- ASMETAL
Довжина [мм]: 179
Стійка: Сполучна штанга
- Артикул:
- 08-01748
- KAPIMSAN
- Артикул:
- 818045310
- FAG
Довжина [мм]: 180
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- FO979
- TEKNOROT
- Туреччина
Сторона встановлення: Задній міст
- Артикул:
- 3163
- SIDEM
- Бельгія
Варіант оснащення: PLUS KIT
Стійка: Сполучна штанга
Довжина 1 [мм]: 180
Розмір різьби 1: MM10X1.5R