Тяга стабілізатора Delphi TC2374
555 ₴
на складі
|
- Виробник
- Delphi (США)
- Каталоговий номер
- TC2374
- Сторона встановлення
- Передні
- Довжина [мм]
- 300
- Ширина (мм)
- 34
- Висота [мм]
- 72
- Розмір різьби
- M10x1.5
- Стійка
- Сполучна штанга
- Розмір різьблення 3
- M10x1.5
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Renault: Fluence
- Товарна група:
- - Підвіска і Рульове Стійки та втулки стабілізатора
Аналоги "TC2374 Delphi":
- Артикул:
- 101912
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Зовнішнє різьблення [мм]: M10 x 1.5
Товщина [мм]: 65
DIN / ISO: 985
Діаметр [мм]: 10
Довжина різьби [мм]: 29.2
Довжина [мм]: 264
Вага [кг]: 0.42
Стійка: Сполучна штанга
Зовнішній діаметр [мм]: 10
- Артикул:
- 33230
- ASAM
- Румунія
Стійка: Сполучна штанга
Довжина [мм]: 264
⌀ труби [мм]: 10
Розмір різьби 1: M10x1.5
Розмір різьби 2: M10x1.5
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з аксесуарами
- Артикул:
- 2304041
- SASIC
Стійка: Сполучна штанга
Специфікація: Entraxe
Для оригінального номера: 546182198R
Відстань / ⌀ [мм]: 265
Розмір різьби осьового шарніру: M10x1.5
- Артикул:
- 97-90486
- RTS
Стійка: Сполучна штанга
Зовнішнє різьблення 2 [мм]: M10x1.5
Довжина [мм]: 264
Вага [кг]: 0.41
- Артикул:
- RELS14822
- MOOG
Довжина [мм]: 264
Розмір різьби 1: M10X1.5
Діаметр 1 [мм]: 19
Розмір різьби 2: M10X1.5
Діаметр 2 (мм): 19
Діаметр 3 (мм): 10
Тип різьблення: з правим різьбленням
Стійка: Сполучна штанга
Тип контейнера: Коробка
Довжина упаковки: 34.5
Ширина упаковки [см]: 8.5
Висота упаковки [см]: 6.5
- Артикул:
- 26RN5610
- ASMETAL
Довжина [мм]: 264
Стійка: Сполучна штанга
- Артикул:
- RD.341550982
- RIDER
- Угорщина
- Артикул:
- 20-02929
- KAPIMSAN
- Артикул:
- JTS927
- TRW
- США
Стійка: Сполучна штанга
Довжина [мм]: 264
⌀ труби [мм]: 10
Розмір різьби 1: M10x1.5
Розмір різьби 2: M10x1.5
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з аксесуарами
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
- Артикул:
- 5060
- SIDEM
- Бельгія
⌀ труби [мм]: 10
Стійка: Сполучна штанга
Довжина 1 [мм]: 264
Розмір різьби 1: MM10x1.5R