Радіатор кондиціонера Renault Laguna III 1.5-3.0dCI 08-15 (деформація корпусу) MAGNETI MARELLI 350203847000
3 270 ₴
термін 8 дн.
|
||
Доставка з-за кордону..
Поверненню не підлягає Під замовлення після 100% передоплати |
- Виробник
- MAGNETI MARELLI
- Каталоговий номер
- 350203847000
- Розміри радіатора
- 704x348x16
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Renault: Kangoo, Laguna, Latitude
- Товарна група:
- - Охолодження та опалення Радіатор кондиціонера
Аналоги "350203847000 MAGNETI MARELLI":
- Артикул:
- 43005430
- Van Wezel
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з осушувачем
Матеріал ребра охолодження: алюміній
Довжина мережі [мм]: 680
Ширина мережі [мм]: 350
Глибина мережі [мм]: 16
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- 35890
- NRF
Матеріал: алюміній
Товщина [мм]: 16
Ширина (мм): 352
Висота [мм]: 685
Холодоагент: R 134a
Впускн. ∅ [мм]: 11
Випускн.-⌀ [мм]: 9
Якість/клас: Easy Fit
- Артикул:
- 940034
- NISSENS
- Данія
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з осушувачем
Розміри радіатора: 725-356-16
Матеріал: алюміній
- Артикул:
- 1610163580
- EUROREPAR
Матеріал: алюміній
Холодоагент: R 134a
Ширина (мм): 785
Висота [мм]: 360
Товщина [мм]: 16
Розмір різьби 1: 15.4
Розмір різьби 2: 10.2
Поверхня: жорстко запаяно
Тип збирання: попереднє складання
- Артикул:
- 814378
- Valeo
- Франція
Висота [мм]: 860
Товщина [мм]: 13.5
Матеріал: алюміній
Холодоагент: R 134a
Вага [кг]: 3.05
- Артикул:
- AC 486 000S
- MAHLE / KNECHT
- Німеччина
Ширина мережі [мм]: 351
Глибина мережі [мм]: 16
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з осушувачем
- Артикул:
- DCN23032
- DENSO
Холодоагент: R 134a
Товщина [мм]: 16
Ширина (мм): 728
Висота [мм]: 351
Розміри радіатора: 728x351x16
Матеріал: алюміній
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з осушувачем
- Артикул:
- 6039K8C1
- Polcar
- Польща
- Артикул:
- AC889651
- MAXGEAR
Матеріал: алюміній
Товщина [мм]: 16
Ширина (мм): 352
Висота [мм]: 685
Холодоагент: R 134a
- Артикул:
- KTT110193
- THERMOTEC
Розміри радіатора: 725-356-16
- Артикул:
- 667133
- ERA