Пильовик приводу колеса Optimal CVB-10791CR
740 ₴
термін 8 дн.
|
||
Доставка з-за кордону..
Поверненню не підлягає Під замовлення після 100% передоплати |
- Виробник
- Optimal
- Каталоговий номер
- CVB-10791CR
- Матеріал
- Гума
- Внутрішній діаметр 1(мм)
- 31
- Внутрішній діаметр 2 (мм)
- 51
- Висота [мм]
- 78.5
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - BMW: E60, E61, E63, E64, E65, E66, X5, X6
- Товарна група:
- - Зчеплення та трансмісія Пильовик ШРУСу
Аналоги "CVB-10791CR Optimal":
- Артикул:
- 772 0435 30
- FAG
Внутрішній діаметр 2 (мм): 54
Висота [мм]: 78
Матеріал: Гума
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- 300 332 0701
- MEYLE
- Німеччина
Внутрішній діаметр 1(мм): 33
Внутрішній діаметр 2 (мм): 54
Довжина [мм]: 78
Матеріал: гума
- Артикул:
- 500331
- ERT
Внутрішній діаметр 1(мм): 33
Внутрішній діаметр 2 (мм): 54
Висота [мм]: 78
- Артикул:
- D8371
- AUTOFREN
- Іспанія
Внутрішній діаметр 1(мм): 33
Внутрішній діаметр 2 (мм): 54
Висота [мм]: 78
- Артикул:
- 25546
- SPIDAN
Внутрішній діаметр 1(мм): 33
Внутрішній діаметр 2 (мм): 53
Висота [мм]: 79
Матеріал: гума
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190135
Матеріал пильника: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Нова деталь:
Невозврат
- Артикул:
- 20 93 6558
- SWAG
- Німеччина
Сторона встановлення: з боку колеса, задній міст
Вага [кг]: 0.33
Дотримуватись сервісної інформації:
Необхідна кількість: 2
Внутрішній діаметр 1(мм): 31
Внутрішній діаметр 2 (мм): 51
Довжина [мм]: 77.5
- Артикул:
- 36558
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Сторона встановлення: з боку колеса, задній міст
Вага [кг]: 0.33
Дотримуватись сервісної інформації:
Необхідна кількість: 2
Внутрішній діаметр 1(мм): 31
Внутрішній діаметр 2 (мм): 51
Довжина [мм]: 77.5
- Артикул:
- VKJP 8126
- SKF
- Швеція
Внутрішній діаметр 1(мм): 33
Внутрішній діаметр 2 (мм): 54
- Артикул:
- 305740
- GKN (Lobro)
Внутрішній діаметр 1(мм): 33
Внутрішній діаметр 2 (мм): 53
Висота [мм]: 79
Матеріал: гума
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190135
Матеріал пильника: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Нова деталь: